ADRIAN OCH JAG

Tentan i HumanEkologi är nu skriven och klar! Nu får man bara hoppas på att man klarade det.
Jag är kass på att uppdatera när jag har så mycket plugg att göra, har läst en massa timmar denna helg.
Firade iallafall med att köpa mig en jumpsuit från H&M!
Jag hann med ett besök på Tierp Arena i lördags, det var grymt!
En massa tuffa åk, och fort gick det :)
Lär dit i juni då det är em, absolut.

Just nu är jag lite barnvakt åt Adrian, som ligger och hickar, låter och luftar rumpan, sötfisen :)
Mathilda har bjudit på pannkakslunch, underbart gott var det! Just nu är hon ute på ett litet ärende men kommer snart tillbaks.

Hjärtat ska döpas på lördag, myys! Känns som att Vintra döptes nyss haha.

Om tre veckor är det tenta igen och efter det är det lov och London som gäller!
Nej nu har grabben lessnat så man får väl roa honom en stund :)



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0