BÄSTA VECKAN


Plockade en liten bukett imorse..
Det doftar ljuvligt i lägenheten nu! :)

Hade det inte varit för den förbannade blåsten så hade det känns som sommar ute också.
Men helgen ska ju bjuda på sol och värme i London så jag ska inte klaga!
På torsdag kväll åker kusin och jag och ooj vad kul det ska bli!
Vi ska inte sova en blund, haha.

Sen väntar jobb och HUNDBEBIS!
Ons-Söndag vecka27 och hela vecka 30 tänker jag vara ledig
med min älskling och vovve.
Vi ska åka massa båt och vara i Öregrund och leka med vänner och sola,
 och allt som sommaren nu har att erbjuda!
Snälla sol, lys så mycket du bara kan :)

Nej, nu ska jag åka till skolan!
Seminarium idag, imorgon får vi plugga på till tentan hemma.
Efter skolan ska jag på en hälsokväll, spännande!

Imorgon ska vi även åka och mysa med nio små supersöta valpar!
Längtaaarr!


Fyfan vilken bra vecka förrästen ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0