CRESCENT 418 HT

Jaha, så avslöjade karln "hemlisen" igår iallafall, haha!
Vi ska köpa bååt :)
Martins pappa kände en kille som inte längre skulle ha si,
och han nästan skänkte bort den,
trots att de ligger rätt högt upp på prislistan!

Nästa helg ska den hämtas hem, och vi ska ha den på Gräsö :)
Fett att åka ut till olika öar, och att ha den stå i Öregrund!
Man kan ju sova i den också ..

Nu ska det pluggas här hemma!




Såhä
r ser den väl ut, ganska exakt!
Fast vi lär städa och måla den innuti, och byta ut lite tyger och så.
Sen ska karln sätta upp lite fina lampor och olika mätare.
Mys-sommar! ♥


Kommentarer
Jag Heter: Johanni

Kuuul :D vi åker med hela tiden! Haha :)

2011-05-26 @ 12:10:38
Jag Heter: Sandra svarar

Haha, lätt! :D

2011-05-26 @ 21:02:04

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0