HJÄRTAT OCH BLODKÄRL

, nu var den första föreläsningen på det sista delmontet för kusen avklarad!
Kenth är en härlig föreläsare som gör det lite lättare att lära sig :)
Tyvärr så är ju verkligen inte alla bra på det.
vi gick igenom hjärtats delar, cirkulation, blod och sådär.

Just nu håller jag på att föra över lite anteckningar till datorn,
anteckningar från föreläsningen är inte de lättaste att föestå,
överstrykningar hit och pilar dit ..

Strax ska det lagas korvgryta och sen ska det pluggas lite mer innan bodypumpen börjar!

Pratade förrästen med Petra idag, valparnas ägare,
och bestämde tid för första besöket utav tre! Ihh :D
Blir om tre veckor och den tiden kommer att krypa förbi.
Måste fixa ett fint gosedjur att ta med också juu ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0