MAJ 10

Åh så glad man blir när vädret är såhär somrigt! :)
Har legat ute i solen hela dagen typ, och läst en vanlig bok och druckit vatten.
Klockan två kom Johanni hit och solade med mig ett tag,
sen gick vi till moniques (har presentkort där)
och köpte ett smalt, flätat, brunt skärp till mig också storhandlade vi för veckan :)

Nu
ska det lagas lyxmat här hemma; blodpudding med rivna morötter och lingonsylt!
Åh så gooott! Imorgon blir det kycklingwok och på torsdag korvgryta. Så att ni vet lixom.

Ikväll har vi tvättstugan, så ska jag väl hinna med en promenad också.
Och läsa på lite inför det nya delmonentet som startar imorgon, fysiologi och toxiologi.
Tenta i det om tre veckor! :p
Slutkördtjej.com.

Ps. Kommer äntligen att få åka och kolla på alla valpisar vecka 21. Härigt härligt häärligt!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0