PLUGGDAAAAG


=


Idag känner jag mig ganska kreativ!
Tillskillnad från i helgen, då vart det knappt nå plugg alls.
Var så jäkla slut efter jobbet alltså ..

Men, idag rullar det på!
Har återigen förgyllt kylskåpsdörren med en massa ord och meningar :)

Tänkte strax bege mig till banken och sen ska det veckohandlas!
Och pluggas någon timme till, såklart.

Ååh, vet ni?
Igår, efter jobbet, provade jag på Zumba ute på gammelgården.
Det var jättemycket folk och braa jäkla skojigt!
Känner av ryggen idag :)
Kommer lätt att gå på nybörjar kursen i höst!

Ska hämta ut ett paket idag också, från sea hund och katt,
typ ett sätes-skydd till bilen. Jäkligt behövligt!

Hm, mer då?
Inget jag kan komma på, ska träna body pump ikväll.
Min hals vill aldrig ge med sig så nu skiter jag den, haha.


Kommentarer
Jag Heter: Anna-Klara

Ett tips; from 2011 är det lag på att man måste ha hundarna i bur i bilen så om ni planerar att köpa ny bil snart så är en kombi ett ''måste'' om man har hund (y) =) Lycka till med vovven!

2011-05-23 @ 14:22:37
Jag Heter: Sandra svarar

Hej!

Är du helt säker på detta?

Det jag har läst är att det är lag på att hunden ska vara skyddad i bilen, alltså med hjälp av hundbälte, galler eller bur.

Ett hundbälte/sele är det vi tänkt införskaffa! :)



Tack så mycket!

2011-05-23 @ 16:07:44

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0